2012. augusztus 12., vasárnap

Tanulnak a gyerekek

Szerbusztok, aranydrága lelkeim! Sokat gondolkodtam és úgy tűnik, hogy Juliskáról és Ödönkéről kevés szó esik, pedig hát őket is nagyon szeretjük ám! Éppen ezért, most minden kedves olvasómmal megosztok egy nagyon jó hírt: Juliska iskolás lett. Igen, az én egyetlen, fürtös hajú unokám végre elkezdte tanulmányait. Biztos vagyok benne, hogy így már nem lesz belőle utcaseprő. Ha mégis, akkor nálam nyugodtan kitakaríthatja a szemetet, nehezen bírom én ezt derékkal már! Jut szembe, aminap éppen a kedves Juliskámnak főztem a bogollér zsírszaftomból. Megette mind egy szálig. De hát nem csodálkozom, hiszen ő már csak az én kedves, gömbölyded kisunokám. Rengeteg zsír csörgedezik az ő ereiben, és erre én nagyon büszke vagyok, főleg hogy most már okítják is az  iskolában. A lenti képen épp jelentkezik, mert tudja a választ arra a kérdésre, hogy hány zsírcseppet eszik egy tyúk naponta. Hiába, le sem tagadhatná, hogy ő az én hőn szeretett Juliskám!

Juliska  okos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése