2012. augusztus 8., szerda

A kerti kutyus új fogai

Szerbusztok, aranyoskáim! Sajnos nagyon régen nem  jegyeztem be semmit erre az internetnaplóra. Most viszont úgy érzem eljött az ideje, hogy egy nagyszerű dologról számoljak be nektek, kedveskéim! A kerti aranyos kis kutyuskám új fogakat kapott! Immáron megint meg tudja rágni a gőzvecsélt pacalpörköltet, amit annyira szeret. A portézis  úgy  lett kialakítva, hogy laposak legyenek a fogak, ezáltal nem tud olyan  mélyen belém harapni őkelme. Nagyon örül az új fogsorának az én drága kis ebem. A múltkor például addig rágcsált valamit, amíg észre em vettem, hogy teljesen elzsibbadt az álla. Ezután egész álló nap tátott szájjal  jött utánam. Szerencsére adtam neki a Hergözvégyi Iván-féle Lapátarc termékből, ez rögtön helyrehozta a vérkeringését. Végezetül itt egy kép a szeretett Buhám Béla doktor úrról, aki a műprotézist csinálta:


6 megjegyzés:

  1. Hát Rozikám, meg kell valljam, hogy nem igazán szívlelem a kutyusodat, de örülök, hogy kapott új fogakat. Biztosan jobban érzi magát ő is, hogy tud rágcsálni mindenfélét. De azért ugye nem rág meg mindent maga körül?
    Buhám Béla doktor új nagyon jól néz ki, egészen megfiatalította ez az új frizura!

    VálaszTörlés
  2. Bizony Marikám, ez a Buhám Béla igen sármos fiatalember. A kutyus nem nagyon rágcsál, új neki még ez a dolog, szerintem nem szokta még meg a lapos fogakat. A multkor is addig ügyetlenkedett, míg kiborított egy tál repceleveset a földre, mert nem tudta elfogyasztani. Bevallom, kicsit mérges is voltam rá, de hát ő mégis csak az én kis kutyuskám. Megaztán ha már nincs gazdája, legalább szeresse valaki!

    VálaszTörlés
  3. Nahát Rozikám, erre nem gondoltam. Ha annyira nem bír a fogaival megpróbálhatod hargitai zsírgödölyével bekenni az ínyét. A lányom is ezt csinálta, amikor a kis Ödönnek jöttek a fogai, és mindig megnyugodott tőle. Igaz később észrevettük, hogy a kis gazfickó mindig lenyalogatta, azért volt olyan jó kedélyű.

    VálaszTörlés
  4. Ez egész jó gondolat, Marikám! Azt hiszem, megfogadom a tanácsodat. Azt hallottam, hogy van még egy csodaszer fogínyre, ez pedig a Pömpellér Dénes által kifejlesztet Fogguvasz nevű termék. Azt mondják a reklámban, hogy csak bekenjük vele, és minden gond elszáll!

    VálaszTörlés
  5. Hölgyeim micsoda fogas kérdések vannak itt!
    Rozikám nagyon örülök, hogy Bélához vitted a kedves ebet!
    Ő ugyanis egy régi cimborám és harcostársam. Még vele szolgáltam a háború idején, akkor még állatfelcserként dolgozott. Emlékszem rá milyen nemes lelkű volt!
    Egyszer egy beteg ürgét mentett ki egy bombatölcsérből. Sajnos az állat nemsokkal a mentés után kimúlt, de ami valakinek tragédia másnak öröm. Remek ürgeragot főztem sáros kaporreszelékkel. Még Rüffelschwein hadnagy is megdicsért és mókásan meg is jegyezte: "Ez az ürge remek eledel a harcoló ürgének!"

    VálaszTörlés
  6. Bizony, Misikém ez a Buhám Béla szerfölött jól érti dolgát. Ő gyógyította ki a kerti kutyust a habzó szájharmóniából is. Sajnos azóta megint kiújult a betegsége, de Béla úr biztosított róla, hogy újfent kezelésbe veszi az ebet.

    VálaszTörlés