2012. augusztus 11., szombat

Egy kis baleset a kerti alpokban

Szerbusztok, arany drága virágszálaim! A minap éppen azon gondolkodtam, milyen jó lenne, ha ellátogatnék a tele alpoki részére. Gondoltam, egy kis magaslati levegő jót tenne megfáradt csontjaimnak. Gondoltam, hogy felviszem magammal az én drága aranyos kis kutyuskámat, neki is nagyon jót fog tenni a hegyi levegő. A felvonóval mentünk fel, amit még az ük-ük-ük nagyapám, Zarándoki Baltazár épített. Sajnos a kutyus nagyon rakoncátlankodott a felvonóban, ugyanis egész idő alatt azt a szelet Hósárföldy oldalast akarta, amit csak fent szerettem volna odaadni neki. Meg és lett az eredménye ennek a rakoncátlankodásnak! A liftben úgy gondolom kilazulhatott az eb műfogsora. Ahogy kiugrott a felvonóból az állat, rögtön kiesett a fűre a műprotézis. Órákat keresgéltem a fűben, míg nem végre megtaláltam.  Miközben próbáltam visszaadni hűséges ebem fogát, végig a kezemet marcangolta a fogínyével, így egy kicsit nehéz dolgom volt. Szerencsére sikerült visszatennem a helyére, így abban a pillanatban feljavult a kedve a megfáradt kutyuskámnak. A nap végét egy egészen különleges dologgal ünnepeltük meg: Kutyapezsgővel! Nagyon örült neki  az én lelkem, ki is itta a tartalmát izibe! Nagyon ízlett neki a vecsés csirke  ízesítésű ital. Az útra Ungvári Igor is eljött velünk, ő készítette a képeket. Így aztán most megosztom megosztom veletek az úton készült  emlékeket, aranyoskáim:

A fogsor keresése


A finom kutyapezsgő

2 megjegyzés:

  1. Hát én mondom Rozikám, ez az Igor egy ezüstember! Mindig lehet rá számítani, ha olyasmit kér az ember tőle, amihez épp kedve van.
    Nem is gondoltam volna, hogy a te telkecskéden még felvonó is van. Benzinnel vagy árammal működik?

    VálaszTörlés
  2. Bizony, Marikám ez az Igor nagyon kedves ember. Mindent megtesz, amit kér tőle az ember! A múltkor a krumplit is ő hámozta meg helyettem, mert nagyon fájt a mutatóujjam. A kis felvonó benzinnel működik, beletelik egy időbe, míg sikerül működésre bírni, de hát csak jobb, mint felmászni lábbal a hegyen.

    VálaszTörlés