2010. november 5., péntek

Telki kirándulás. Első megálló a cseppkőbarlang!

Elhatároztuk, hogy Én, Marikám, Teréz, és a Misi, elmegyünk egy kicsit kirándulni az én telkecskémre. Bevallom őszintén, még nekem sem volt alkalmam felfedezni az egész telkemet, de szerencsére Ungvári Igor felajánlotta, hogy csinál térképet, és kameráz. Így már 5-en lettünk. A térkép birtokában bizton állíthatom, aranyoskáim, hogy már nem tévedhetünk el! Igor úr igéretéhez híven csinált is pár fotót. Ebből most egyet megosztok minden kedves olvasómmal. Íme:


4 megjegyzés:

  1. Látom jól megy a PhotoShoppal való ismerkedés. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, drága aranyom, szerintem te még nem jártál cseppkőbarlangban. Persze nem ítéllek el a tudatlanságodért, hisz a mai fiatalok már nem művelődne annyit, mint régen. Ez a Photoshop meg biztosan jó étel lehet, ideadhatnád a receptjét!

    VálaszTörlés
  3. Képzelje el, jártam már cseppkőbarlangban. És a PhotoShop egy fényképszerkesztő program, nem kaja ;) Mellesleg szép a telke! A kutyának meg mielöbbi gyógyulást! :)

    VálaszTörlés
  4. Bizony szép nagy telek! El is tévedtünk, miközben Rozi kunyhóját kerestük. Nem szívesen mondom ezt, de Teréznek köszönhetően jutottunk ki a barlangról.

    VálaszTörlés