2010. november 2., kedd

A kutyus jobb állapotban

Szervusztok aranyoskáim! Amint azt a lenti képen is láthatjátok, a kutyus állapota szépen javul, most már csak akkor akarja megenni a kezemet, ha végképp nincs nálam semmi jó falat. Ilyenkor persze gyorsan hazaszaladok egy kis frissensültért, hogy az én drága jószágom nyugodt legyen. Ez a kép a telek egy távolabbi pontjában készült, épp a határainál. Kicsit arrébb már Klementén Dániel telke van, aki mindig csak azt a kis hosszúkás levelű növényt ülteti a telkén. Mit mondjak, elég egyhangú, de hát ki vagyok én, hogy beleszóljak. Az én életem viszont egyre eseményteljesebb, holnap ugyanis Marikámmal, a Misivel, meg a Terézzel túrázunk egy jót, itt az én kis telkecskémen. Bejárjuk az egész telket, közben pedig jókat lakmározunk Mari híres zsírszufléjéből. Ez lesz ám a móka! Már alig várom.

2 megjegyzés:

  1. Hát Rozikám, jó móka lesz, annyi szent! Kész csoda, hogy Terézt sikerült meggyőznöd, nem hittem volna, hogy beadja a derekát.
    Ami a kerti kutyust illeti, én azért vigyáznék vele. Nekem kicsit gyanúsan villognak a szemei.

    VálaszTörlés
  2. Az csak azért van, mert mindig éjszakázik szegénykém. Nem tud aludni rendesen a gyógyszerek miatt.

    VálaszTörlés