2010. november 10., szerda

A menekülés

Hát, drágáim, nagyon eltévedtünk az én kis telkecskémen. Misi már a kalapját rágcsálta, hogy hogyan is fogunk hazajutni. Pedig meg mernék esküdni, hogy a térképen jó irányba haladtunk! Szerencsére Marikám tárcsázta a 911-et, és rögtön jöttek is a légimentősök. Nagy meglepetésemre Hadovány Flóránt vezette a repülőgépet, akivel mindig együtt ugrottunk távol a teremugró RT falai közt. Senkivel sem tudtam olyan távolra ugrani, mint ővele. Jókat beszélgettünk, közben pedig megkezdődött a kimenekítés. Először az én barátságos kerti kutyusomat húzták fel a helikopterre. Szegénykém nem túl jól viselte, ámde meglátott engem, és rögtön jobb kedvre derült, ahogy az a képen látható. Ungvári Igor pedig végre megszerelte a villanyt a kerti bódémban.


4 megjegyzés:

  1. Jaj Rozikám, ez a Misi olyan jól néz ki! Úgy sajnálom, hogy nem vagyok rajta a képen. Ez is Teréz hibája! Ha nem kell bizonygatnom neki, hogy egy pöfeteg gomba nőtt a fa alá, akkor én is lefényképezkedhettem volna Misivel.

    VálaszTörlés
  2. A 911 amerikai szám...

    VálaszTörlés
  3. Jaj, drága aranyoskám, már hogy lenne amerikai? Hadovány Flóránt mindig is itt élt szerény hazánkban! Olyan tudatlanok ezek a mai fiatalok...

    Marikám: Hát igen, ez a gonosz Teréz mindent elront! Máskor nem visszük kirándulni.

    VálaszTörlés
  4. Látod Rozikám, és még a fiatalok hiszik rólunk, hogy semmihez sem értünk már!
    Terézzel meg mondtam, hogy csak a baj lesz! A fasírtjait mindenhol elhagyja, aztán végül szegény Igornak kellett azt is összeszednie.

    VálaszTörlés