2010. október 18., hétfő

Beteg a kutyus

Hát drágaságaim, Máriának jó megérzése volt, sajnos szegény kutyus tényleg elég betegnek látszik. Holnap el is viszem őt a Buhám Béla doktorúrhoz, akiről egy képet majd mellékelek, mert kedves ismerősöm, és nem szeretném, hogy a neve feledésbe merüljön. Ma megint kimentem, szép volt az idő, és kötögettem is egy sort. A kutyuskának viszont egyre több fehér hab van a száján, kezdem félteni őt. Még írok a fejleményekről, kedveskéim, kövessétek figyelemmel a blogot!

1 megjegyzés:

  1. Jaj Rozikám, sejtettem én, hogy baja van szegénynek. Remélem Dr. Buhám rendbe hozza, hiszen ő híres állatdoktor hírében áll! Emellett nagyon jó kiállású férfi, előrehaladott kora ellenére. Igaz nem láttam már vagy egy hónapja, biztosan sokat változott azóta, szóval én is kíváncsi vagyok a fotójára.

    VálaszTörlés